1. edzés – Futás, Nyújtás, Tornázás

29 Sep

Hát igen,hogyha már arról írtam az első bejegyzésemben, hogy ideje ma elkezdeni, akkor arra gondoltam,hogy nem csak mondom itt az ígét, hogy ne add fel, csináld,lesz eredménye, hanem mutatom is! Épp ezért meghívtam ma futni a Miskolci Egyetem pályájára futni egyikkedves ismerősömet és egyben az egyik legjobb barátomat, Sacit futni. Először az az ötetünk volt, hogy bringázni megyünk, de ezt az ötletet gyorsan elvetettük, mivel hogy neki még nem érkezett meg a biciklije. Így ma délelőtt 10 órakkor el is kezdtük a futást, amit nem akartunk nagyon megnyomni, minden futásnál a távunk 10%-ával fogjuk növelni a következő heti eseményt. A mai futásunk hossza 4 km volt. Közben egész végig bennem volt az, nem kéne megállni, mert az lerobbantja  céljaimat, amit mára kitűztem (és nem csak  mára, hanem úgy az egész edzés-sorozatra). Egyszer viszont kénytelen voltam megállni, mert a jobb lábszáramban iszonyú fájdalmat éreztem, ezért megpihentem,de utána folytattam.

Mivel futások után fontos az, hogy jól lenyújtsuk a lábunkat, ezért mi is elvonultunk a füves részre, és elkezdtünk nyújtani. Számomra azértis fontos ez a nyújtás dolog, mert megígértettem magammal, hogy még idén le fogom nyomni a spárgát, és meg tanulok mindenféle hiper-szuper tornagyakorlatot, olyanokat amiket régen is tudtam, anno ’78-ban 😉 Nos jól lenyújtottunk, akkor pedig ennek az egésznek kezdődhetett a móka része. Sacival próbálgattuk az erőnket, és mindenféle mutatványt megcsináltunk. Mármint kb. csak ő, mert én eléggé fosos vagyok, és féltem,  hogy úgy pofára fogok esni, hogy kitöröm a nyakam. De szerencsére,  saci segített nekem amikor a hátrabóvlit akartam megcsinálni! Ő már ebben nagyon profi volt, a segítségem nélkül is nagyon jó dolgokat mutatott nekem be, mint pl. előrebóvli, félkezes cigánykerék, és mégsokmást, aminek nemtudoma  szakszerű kifejezését. Én pedig megtanultam rendesen kézenállni, kiderült rossz technikát alkalmaztam, amivel tényleg elég furcsán csinátlam meg:)

Csináltam egy videót is, ami Sacit mutatja be, előrebóvli közben… Kisebb-nagyobb sikerekkel! A videót az alábbi linken tudjátok megtekinteni!: http://www.youtube.com/watch?v=SpA3aIDkAzs&feature=plcp

Leave a Reply

