Ma kezdj hozzá!

29 Sep

“go Big or go Home”

Állításom szerint nincs az az ember, aki ne akarna magának jó testet. Lapos, kockás hasat, izmos hátat, kerek popsit, vékony combokat és derekat, és így tovább… De vajon az emberek hány százaléka tesz is érte valamit? Elárulom, hogy Magyarországon, szeretett kicsiny hazánkban mindössze az emberek 46%-a sportol. Én amúgy is erősítem ezt a “tömeg”-et, hiszen kajakozok. Viszont így négy év evezés után rájöttem (hát igen jobb később, mint soha), hogy ez a féle sport nem arról híres, hogy csodásaalkod lesz tőle, hanem inkább az ellenkezője. Épp ezért döntöttem úgy, hogy amellett, hogy szorgosan járok edzésre heti 6-szor, még eljárok pluszba futni, kondizom kicsit, tornázok, nyújtok, stb. Egyszóval ráfekszem egy kicsit erre a fitness dologra! Azt pedig, hogyan veszem az akadályokat, mind leírom ide. Ha pedig szeretnétek, akkor gyertek, kövessetek, fordítsatok a sorsotokon, mivel minden a ti kezetekben  van!

Egyébként én az ilyen testet céloztam meg! Nem mondom h kurva közel vagyok hozzá, de nem is lehetetlen!ImageImage

Leave a Reply

