3. Edzés – Kajak és Nyújtás

1 Oct

Még mielőtt nekilátnék annak, hogy mit csináltam ma, ami a sporthoz kapcsolódik, egy kis segítséget szeretnék kérni. ezen a linken http://www.pandastart.com/?ref=29810&tid regisztráljatok és hívjatok meg rengeteg embert! Egy új sportcipőre gyűjtök ( Nike Free) légyszi segítsetek! Ha pedig kedvet kaptok az oldal folytatásához, akkor csak bátorítani tudlak titeket! Biztosítalak titeket, nem átverés!

Most pedig akkor a mai sporttevékenységeim: rögtön suli után elmentem edzésre, ahol az edzőnk még mindig nincs, de remélem holnap már kajakra lesz, mert ár az agyamra megy ez a hét nagykör! Egy nagykör, csak így mellékesen hozzáfűzöm, 3000 méter! Ebből kb. az első kettőtnormálisan,a többit pedig végigbeszélgettem az egyik barátommal. Utána nyomtam egy hard kondit a tavi konditelepen. Elég szegényes felszerelésű, de ez van. Amúgy nekem a kondi itt most konkrétan húzóckodásból állt.

A mai nap további részében nyújtottam, de nagyon durván, már orrvérzésig! Jó hír pedig,hogy a spárga már nagyon közel van! annyira erőlködtema hídból felállással, hogy miközben sorozatosan mentem le és álltam fel, megcsúszott a lábam, mert leért a szőnyegről, és rátenyereltem a nyúlszaros zacskóra, mert a kis házikedvencem most takarítottam ki. Jó nagyon durrant!

Leave a Reply

