Péntek délutáni mozgás

8 Oct

Itt a várva várt post a péntek délutánunkról, amit csomó hasznos dologgal töltöttem Sacival. Úgy döntöttünk, kigahyjuk az edzést,hisz  már úgysincsennek olyan megerőltető feladatok, amiket nyáron csináltunk, hanem már csak leevezgetések vannak. Ma is így volt egyébként összesen 8db 2000-res kört kellett menni.Az ugye 16km, ami elég korrekt egy táv, bár eltekintve attól, hogy két helly hansen és egy futónaci nem volt elég a hidegben. Na mindegy, egy a lényeg, hogy amiről nekem most beszélnem kell, az a péntek délutáni program.

Hosszú iskolai nap után (megjegyzem 8 órám volt + a mai műsorpróba) neki indultam hazafele, hogy összerakjam a cuccom a szombati versenyre, de az már más téma lesz. Negyed órám volt arra, hogy minden felszerelésemet fullra összedobjam,és még ígyis futottam a busz után. De nem számított, mert kárpótolt az élény, amit Saci szerzett nekem a görkorizással és bickilizéssel, valamint az utána következett dolgokkal. De kezdjük is rögtön az elejével. Saci az új bringájával álltneki a feladathoz, én meg a jóféle görkorimmal. Mondanom se kell, már az elején belejöttem, és tudtam a lépést tartani a mellettem lévő biciklistával, Sacival. Tapolcáról indultunk, és kigurultunk egészen be a városba. A végére már igen elfáradtam, és éreztem, hogy ebből izomláz lesz. (nem sokat tévedtem ezzel kapcsoltban) Ezek után kezdetét vette,a már szokásosnak mondható “rituálénk”, amit az Egyetemi Sportpálya mellett, a füvön csináltuk. Azért nem volt semmi, amiket ott végrehajtottunk. Azt már eddig istudtam,hogy Saci nagyon pro ezekben a tornagyakorlatos biszbaszokban, de hogy én is, abban már korántsem voltam biztos. Szerencsére kiderült,hogy tényleg nem, de azért  apróbálkozások megvoltak. Örültem annak is, hogy ígyis több mindent próbáltam ki, mint a múlt alkalomkor. Na és íme a képek!

Image

ImageImageImageImage

 

Az iménti képről csak annyit, hogy PÉNZ&SÁRM!

De nem csak a pályán történtek érdekes dolgok ám! Miuátn elgurultun méga boltig, meg vissza, Saci felajánlotta, hogy mennyünk már ki a kertükbe hátra, ahol fel van állítva egy kondigép,hasazzunk egy kicsit. Na abból a hasazásból érdekes dolgok lettek! Bár csodálatos volt náluk  akilátás az égre! Semmi közlámpa, ami miatt nagyon jól észrevehetők voltaka távolabbi csillagok is, valamintatejútrendszerteljes egészében! Még sose láttam szóval nagyon rácsodálkoztam! Na devégülis megint tornázás lett a vége. Egy gyakorlatot akartunk tökéletesíteni, amiről hozok ide egy képet, amin jól is csinálják.Image

Elég jó, nem? a Következő időkben minden erőnkel azon leszünk, hogy sikerüljön megcsinálni!KÉPEK!Image

Akarsz valamit mondani?

Image

 

Ez én vagyok, készülődök a tornához .

ImageImage

Leave a Reply

