Run, run, run…

22 Oct

Végre itt ez a hosszú szünet, aminek mindjárt vége és még nem csináltál semmit?Nem sok ilyen akad manapság, amikor egy pár napra meg tudsz pihenni, nem kell végre semmi idegtépőre gondolnod. Azért mi ilyenkor se állunk le és pihenünk, kihasználjuk, hogy annyi időnk van egész nap mint a tenger. Így volt ez vasárnap délután és ma, hétfő délelőtt is.

Vasárnap: Drága Sarolt barátnőmmel elhatároztuk, hogy innentől, ha szabad napunk lesz, és/szünetünk (tegyük példának az őszi szünetet), akkor minden nap el fogunk járni futni, tornázni egy kicsit. Ez aznap se volt másképp. Amikor mind a ketten a helyen voltunk, azon a bizonyos pályán, akkor nekilódultunk futni. Elhatározásunk az volt, hogy 13 kört, azaz 5200 métert fogunk megtenni a 400-as pályán. Nagy erőfeszítések mellett meg tudtuk valósítani ezt az elképzellést, és lenyomtuk mind a köröket. Már majdnem feladtuk, aztán én emlékeztettem magam a célomra, és utána pedigemlékeztettem Sacitaz ő céljára, és végigvittük. Nagyon jó érzés volt utána tudni, hogy mindezt sikeresen teljesítetük. Azt a következtetést vontam le a futásból,  hogy innentől növelni kell a körök számát, mert innentől már csak erősebbek és erősebbek lehetünk.

Ftás után pedig következhetett ajól megszokott tornázás. E napon különösen az új dolgok megismerésére formálódtunk, mert eddig nemcsinált, teljesen más dolgokat próbltunk ki, mint ezelőtt. Mostmár tökre hajlékonynak érzem magam, de azért még a hátrabóvli az istenért nem akar sikerülni. De természetesen nem adom fel, egyszer úgyis menni fog. Csináltunk is néhány képet, ezt megmutatom, had nevessetek.

Fantasztikusan toljuk.

 

Miután megörökítettük e katarzikus pillanatokat, jöhetett a Nike Training. Csak egy 15 perces hasazást basztunk le, de kb. épp annyira volt megerőltető, mint a többi. Miközben hasprést csináltam úgy, hogy a lábam közben derékszögben volt a talajtól felemelve, majdnem megpusztulta. Erős csípés érződött a hasamban, de csináltam tovább. Végül is elmondhatjuk, hogy egy igazán eredményes napot zártunk.

Hétfő: A mai edzésünket mostmár nem csak ketten, hanemhárman csináltuk. Bizony bővült egy taggal a változni kívánók csoportja. Vagy nevezhetjük a kibaszott istenek csoportjának is, ha az jobban fekszik. Számomra fontos, hogy minél több embert mozgassunk meg, és remélem a közeljövőben még bővülni fog a létszám. A végén lehet, hogy ilyen szervezetet/szektát alapítunk. Arra mindig is vágytam, hogy egy ilyen mozgalom része legyek egyszer. Tényleg jó érzés volt, hogy mozgósítani tudtam Dóra barátnőmet, és ösztönöztem arra, hogy eljöjjön velünk egy kicsit futni, tornázni. A futás részét most egy körrel megszaporítottuk, így ez a 14 kör már igazi kihívás volt. Úgy tervezem, hogy a holnapi futásunkon, így hárman már 15 kört fogunk megcsinálni. Remélem ebbe Saci és Dóri is benne lesz.

De egyelőre még a mai csemegénél járunk. Először is a futás: én nagyon élveztem. Nem voltam olyan rossz állapotban, amikor már a halálomat kívántam, tökéletes volt. Természetesen elfáradtam, de utána nagyon jót éreztem. Dóra megpróbált meghátrálni, mi tovább bíztattuk azzal, hogyha nem fut, akkor kirúgom és eltöröm a  bokáját. Látszólag ez a csel hasznos volt, mert kibírta amaradékot, ezért pedig nagyon büszke vagyok rá:) Utána pedig megint torna volt, mimás.

 

Majd még  linkelek videókat is, ha összevágásra kerültek, és youtube-ra is felkerültek!

Még ma belátogattam Dórával a Miskolci Intersportba megnézni akad-é Nike Free 3.0 futócipő. Volt is, és egy kedves eladó pedig kérdezgetett, hogy ismerem-e, és hogy miért pont ezt választottam. Amikor pedig hozott nekem méretet, én elmondtam mindent amit tudtam róla, majd pedig felajánlotta, hogy használjam a futópadot kipróbálásképp. Nagyon élveztem a cipőben való futást. Néhány ember és kisgyerek is körémgyűlt miközben futottam, és pedig a futópadon felcsesztem a sebességet majdnem 10-esre, és ott sprinteltem. Mondom a csávónak, hogy hogy szoktam futni,milyen sokat és milyen gyakran. Ajánlott volna nekem egy Adidas cipőt, de mondom abból van kettő, hagyjon. Ebben a Nike Free 3.0-ban az volt a pláne, hogy nem voltam rákényszerülve, hogy a sarkamon gördítsem végig a lábam, hanem helyesen, a felső talpam tegyem le. Simán megvettem volna, ha nem került volna 33.000 forintba. Fude nekem egy ilyen futópad is kéne, annyira jóvolt, és nem kéne nagyon messzire mennem,ha futni akarnék. Ha nyerek a lottón, vagy tippmix-en akkor ezek lesznek az első beruházásaim. Amúgy az üzletet nagyon ajánlom mindenkinek, nagyon jól fel van szerelve és az eladók nagyon kedvesek. Köszönnek és nem kérdezgetnek h segítsek-e, hanem ha filózok valamin akkortényleg segítségüket adják. A cipő amúgy így nézett ki pontosan:

 

De azért ezeket is elfogadnám:

Leave a Reply

