1 hónap♥

31 Oct

Lassan elérkeztem ahhoz a részhez, hogy végre kimondhassam, hogy a hétvégére 1 kerek hónapja fogom csinálni ezt az egészet, ami elkezdtem. Nem írtam az elmúlt napokban, de biztosítalak titeket, hogy igen toltam az edzéseket. És ez az egy hónap nem csak a fitness terén érdekesek, mert ebben a 4 hétben nem ettem semmiféle édességet. Régen pedig csak azt csináltam, hogyha anya leküldött a boltba, akkor vettem magamnak egy 100 forintos csokikát, de mostmár ezt is meg tudom állni azzal együtt, hogy edzésre menet nem veszek péksütit se. Elég nehéz de már kezdem megszokni. Valahogy pedig el kell foglalnom magam, hogy menjek ki minden 10. percben a hűtőhöz, hogy megegyek egy túrórudit,vagy valami finomságot. Általában ilyenkor táncolok vagy énekelek. Bármit, csak ne egyek fölöslegesen. De ha semmi nem juteszembe, denassolni van kedvem, akkor meg kimegyek az erkéyre gyümölcsért. Azt hiszem, ez egyelég eredményes szokásom lett.

Az elmúlt napokban majdnem megfűztem egy lányt, akivel már igen régóta ismerjük egymást, Zsófit,  hogy jöjjön futni velem, de végül nem jött merthideg volt és esett az eső. Hát  mondommég kicsit formáznomkell rajta, hogy kellően motivált legyen. De mivel tudtam, hogy Sacira mindig számíthatok futás és egyebek terén, ezért megbeszéltük, hogy mennyünk elfutni mostmár 16kört a pályán, ami ha jól számolom 6.400 méter volt. És megbeszéltükazt is, hogy a hétvégére,Vasárnapra márle kell futnunk a 8 km-t, azaz 20 kört. Majdamikor már egész télen ráedzettük magunkat,  le is futjuka félmaratont a szeretett egyetemi pályánkon. Hétfőn pedig elmentünk a Sanyibá-féle edzésre, ahol az Avason futottunk fel és le. Mindenki azt hinné, hogy lefele annyira könnyű volt futni, pedig nem is. A beton csúszott az esőtől, és ami még rábaszott egy lapáttal, hogytele volt levéllel és ismeretlen eredetű gödrökkel, ami szintén nehezítette utunkat. Ezekeből a körökből 4-et csináltunk, egy kör pedig nekem olyan 9 perc körül volt átlagba. Most biztos azt gondoljátok, hogy tuti ilyen egyszerű körökről van szó, csak legtöbben azt nem veszik számításba, hogy itt felfele vagy 200-250 lépcsőről beszélünk,ami pedig koránt sem hangzik olyan frenetikusan. De ma meg fogom számolni, hogy felfele hány db-ot lépek lépcsőről lépcsőre, hogy pontos értékeket mondjak nektek. Mutatok néhány képet, hogy azért legyen elképzelésetek.

       

 

Ember legyen az, aki ezeket megállás nélkül meg tudja csinálni. Mondjuk akinek van egy kis akaratereje, annak semi sem lehetetlen. Azért akik elől voltampersze megállás nélkül tudták ezt végigfutni. Szerencsére én az első boj végén voltam, ami elég jó ha arról van szó, hogy akik elől mentek, azok pár évvel idősebb fiúk. A végigfutók listáját Saci zárta, ami nem olyan szar, sőt elg jó, mert ő általában közvetlen utánam jött be. Gondolhatjátok mennyire fáj ezt végigfutni, de mint minden bölcs tudja, a fájdalom elmúlik,a dicsőség megmarad! És utána elégjó érzés, hgy most először futottam végig az összeset! Én csak bíztatom magunkat, hogy a mai futásunkon is hasonló sikerrel járjunk, még nagyobbal!

Leave a Reply

