Hétvégi megpróbáltatás

16 Nov

Gondolom mindenki úgy van a dolgokkal, hogy valamitegyszerűen nem akarmegcsinálni, de aztán rájön arra, hogy kell, mert mekkora jó lesz, ha megcsinálta. Én határozottan így vagyok például a szobám kitakarításával, főzéssel, na és természetesen a novemberi Nagy Hideg-heggyel is. Igazából nem vagyok biztos benne, hogy így kell írni, de fog a faszom utánanézni…

Tavaly kezdtem elerre a versenyre járni, ami egyike a kedvenc versenyeimnek és egyben utálom is. Nem szeretem, mert 7.5 kilómétert kell felfele futni, hol meredekebb, hogy pedig lazább részeken. Persze vannak benne igazán durvarészek is mint pl. amikor a vége felé ilyen 30%-os emelkedő van, és eléghosszú is ráadásul.  E lefutása alatt, kb. köpnyi nyelni nem tudsz, és általában a halálodat kívánod. (Saját tapasztalatom szerint) Tényleg iszonyatosan megerőltető ezt végigbaszni, de ugyanakkor egyben egy felszabadító érzés is a végén, hogy igen, meg tudtam csinálni, képes voltam arra, amit elterveztem! Egyben ezért is szeretem, de persze a sportoláson kívül még egyéb jó dolgok is várnak ránk. Fenn a csúcson 894 méter magasban forró teával és Sport szelettel várnak minket. Valamint erre a versenyre nem megyünk túlsokan, holnap mindössze 6 fiatal száll versenybe ilyen marha jó tájfutók ellen, hiszen ez nem csak kajakverseny, mert ha az lenne akkor simán odapirítanék minden lányka akorosztályomból. Nem, ez ilyen rendes országos verseny, ahol számos sportág neves képviselői jelennek meg és hajtják végre ugyan azt a távot, amit nekem kis piti amatőrnek kell. Gondolok én itt híres magyar tájfutókra, akik ezeket nyerni szokták, stb. De hát mi nem azértmegyünk oda, hogy felkerüljnk a doboző első három fokára, hanem a részvételért, hogy megmutathassuk magunkat a többieknek, hogy igen, itt vagyunk a, DKSC, ami erre az úgymond közösségi futásra eljöttünk, neveztünk.

Éspersze indig fantasztikus a hangulat ilyen kis családi körben. Mndjuk én általában halgatok, ahogyan buziskodnak a tbbiek, de higgyétek el ez nekem nagyobb élvezet mint bármi más. Sacival ezt nagyon élvezzük, amikor edzésen vagyunk. Apropó Saci!Sajnos ő nem jön erre a versenyre, helyette inkább a hivatalos edzésen vesz rész ami szombat reggel 10-kor lesz az avason. Majd jól meginterjúvolom,milyen volt, remélem kíváncsiak vagytok! Egyébként ilyenkor közösen elszoktunk menni kajálni. Tavaly például egy jó nagy gyros tál volt a kaja, ami kifejezetten jól esett a futásunk után.

Hazafele pedig fáradtan indultunk el, és úgy is érkeztünk meg este. Tavaly nagyon jól éreztem magam, és nagyon örülök, hogy idén is részese lehetek ennek a fantasztikus, megmozgató eseménynek!

P.S.: Most olvasom,  hogy rajthoz áll Szabó Gabriella, ésaz olimpia férfi ezüstérmes négyesünk is! Egyre jobban izgulok, ráadásul azt ismost látom,hogy több mint ezren adták le a nevezést, ami egy igen népes mezőnyre utál. Remélem sok ismerőssel fogok találkozni, köztük ezekkel neves emberekkel is!

Ja és Saci: Baszhatod, hogy nemjössz:DDDDD Én találkozni fogok Kammererékkel te meg nem:D De amúgy sajnálom, hogy nem leszel ott. Ja és amúgy igazából az ezer egyes a kedvecem

Leave a Reply

