Bejelentés az edzőtáborról

30 Jan

“Bocs, az én kurva anyámat!”

Na srácok, hol is kezdjem! Miután elindultunk edzőtáborba múlt hét szombaton (2013.1.24.) annyi minden történt. Nyilván ebben a táborban a fő szerepet a futás és egyéb edzések játszanak, bár azért történtek elég furcsa dolgok is amiket jobb lesz, ha inkább nem fejtek ki. De azért mesélek egy két számomra érdekesnek vélt törénetet.

A majális parki megállóból indultunk futni a kocsiúton, ami hát se túl rövid se túl hoszú volt ahhoz képest, mint amit eleinte Sanyi bá említett. Ő azt állította ez a futás 16 km hosszú lesz, amitől bevallom kicsit tartottam, mert ilyen hosszú futáson még nem nagyon vettem részt. De mindenki szerencséjére csak olyan 10-11 km volt a táv, így egész jó állapotban kerültünk a szállásunkra. Volt azomban egy olyan rész a futásnál, amikor kénytelen voltam a meredekség és a hó miatt sétálni, mert kb. a lábamat nem bírtam emelni. Amúgy pedig az összes edzést végigfutottam, volt az bármilyen nehéz vagy hosszú. Leginkább a sípályára futunk, vagy éppen Fehérkőlápára, az ebédlőhoz, de akad olyan is, hogy egészen a főútra kifutunk, és a rendes autóúton haladva érjük el az imádott Bükkszentkeresztet. Az azt hiszem a hétfői edzés volt, nagyon kész voltam utána. Bár nem csoda, szerintem mindenki. Eddig összesen olyan 80 km-nél járunk szombattól szerda délelőttig. Persze ebbe már bele van számítva a hajnali szopatás része is, amire ma reggel 6 órakkor került sor, bár az csak 4 km volt. De emellett még megcsináltunk 200 fekvőtámaszt, 200 guggolást, és fel békaügettünk a dombra. Azt hiszem megtanultuk a leckét ebből. Mindig hallgassunk az edzőnkre! Mondjuk nem hiszem, hogy bármelyikőnknek jól esett ez a futás, még akkor se ha teljesen megérte! 

Legnagyobb ellenségünk a hó és a jég. Igaz ez bárki szájából elhangozhat ha olyanokon esik túl, amin mi. Csúszik, nehéz benne a lépkedés, beázik a cipőnk, stb. Ezeket a természeti akadályokat kell azokn ak legyőzni, akik egy ilyen táborba mennek el. Hiszen lehet hogy már említettem, de ez nem is egy nyári tábor, ahol naphosszat ülsz a Balaton partján, napozol és drága koktélokat iszogatsz, de nem is egy cserkésztábor, hisz ott az a jelenség van meg, hogy miközbe feladatokat csinálnak, elvezik azt. Én sose voltam cserkész, de az új Bear Grylls könyve ezt olvastam! Ha van egy kis szabadidőtök, akkor feltétlenül olvassátok el, nagyon megéri! Na de vissza a futótáborhoz! Igazából semmi rosszat nem tudok mondai így utólag, a hangulat elég jó, edezni is edzz rnedesen mindenki, úgyhogy eddig majdnem minden pozitív, kivéve 1-2 dolgot, de hát az már ilyen magánjellegű probléma. Nos, ennyi lett volna a beszámolóm, majd még ha holnap hazamegyünk, írok egy ilyen összefoglalót, miből mennyit csináltunk.

with love,

anna:)

Leave a Reply

